Elke dag zout in je koffie of Elke dag tandpasta op je boterham

Wij zijn vorige week woensdag 12 september gestart met de werving van (structurele) donateurs aan de deur met een nieuwe campagne, de zogenaamde Dilemma-campagne. ‘Elke dag zout in je koffie’ of ‘Elke dag tandpasta op je boterham’ wordt, om het gesprek aan te gaan, als eerste dilemma aan de deur voorgelegd.

Deze campagne hebben we ontwikkeld met fieldmarketingbureau Pepperminds. In de afgelopen tijd hebben we samen met hen diverse concepten bedacht en getest. Dit concept kreeg de meeste sympathie aan de deur en de eerste resultaten zijn veelbelovend! Mensen reageren zeer positief en geven aan dat de dilemma’s aan het denken zetten over de impact van dementie. Wanneer men donateur wordt, krijgt men een welkomstbrochure en ons speldje.  

De vestigingen van Pepperminds in Den Haag, Breda en Amersfoort zijn vol enthousiasme met deze nieuwe benadering aan de slag gegaan. Voor vragen kunnen jullie Arianne en/of Anne-Marie van de afdeling Marketing (particuliere donateurs) benaderen.